2010. november 24., szerda

Mert van miért

Nem értem és ismét nem értem! Miért néznek és kezelnek Bennünket még mindig gyermek módon?! Lassan eljutunk oda, hogy annak sem hiszünk, aki kérdez. Amióta az eszem tudom, mindig sarcoltak minket. Az utóbbi húsz évem a lemondásról és a nélkülözésről szólt. Minden drágul, pénzünk elértéktelenedik, gyerekeink szebbek és okosabbak - hogy jön ez ide? - egyszóval életünk jó része a küszködés és a mindennapi betevő előteremtése. Kicsit spórolni akartunk, gondolva a jövőre, ezért beléptünk a magánnyugdíjpénztárba, persze kötelezően önkéntes jelleggel! Erre gondol egyet választott kormányunk és egy tollvonással elvonja, mert neki ere most szüksége van. melós, meg dögöljön meg és szívja csak a fogát nyugodtan, akkor is az lesz, amit Ők akarnak. A gazdag gazdagszik, a szegény meg egyre lejjebb csúszik. Kérdem Én, miért a jómódú demokratikusan választott vállalkozók ülnek a parlamentben és halmozva a tisztségeket gyarapítják vagyonukat a mi vesztünkre? Megértem pár évet, dolgoztam a régi rendszerben és a mostaniban is, azt hiszem pontosan egyforma időszakot, de a közel 40 év munkámmal sajnos kevésre jutottam, de arra nem gondoltam, hogy amit tizenvalahány év alatt összespóroltam, azt is el merik venni!Mi lesz így Velünk,olyanokkal, akik még mindig a KSI által kiszámolt nettó átlagkerset helyet annak csak töredékét visszük haza, vagyis havi nettó 64.000Ft-ból élünk? Miért nem Tőlünk kérdezi meg a kormány, hogy mennyit keresünk, miért a statisztikai hivatalnak hisz? Ja mert az a hazugság kényelmesebb és jobban mutat? Igen csak abból nem lehet megélni! Az olyan, mint a Kádári időszak TSZ disznaja. Hát Én ebből nagyon kimaradnék, ha hagynák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése