2015. szeptember 14., hétfő

Legfrissebb történetem Közalkalmazottként dolgoztam ez év augusztusáig, mikor is egy több összetevős betegségből kifolyólag munkaképtelennek nyilvánítottak és elindították rehabilitációs járadékra helyezésemet. Ehhez fel kellett mondanom a munkahelyemen, melyet közös megegyezéssel elfogadott a főnököm. Augusztus 31.-i hatállyal szűnt meg a munkaviszonyom és a főnököm javaslatára augusztus hónapban szabadságon voltam, előtte betegszabadságon. Ma 2015. szeptember 14-e van és még nem kaptam semmi papírt a rehabilitációs osztály felé átadandót. Elszámolták a szabadságomat, és az utolsó betegszabadságomat is, de vissza is vonta az államkincstár. Köszönöm! Eszerint nincs jelenleg jövedelmem, gyakorlatilag a gyógyszereimet nem tudom kifizetni, de még a gyermekeim és a családom megélhetését kellene finanszírozni, míg megérkezik az első rehabilitációs járadékom. Nos ez nem fog menni, mert nincs miből. Valaki elszámolt minden Nekem járót, csak nem értem miért vonták vissza!? Persze többször telefonáltam, de nyakatekert módon kaptam választ, amit szerintem még az sem ért, aki elmondta. Most már csak azt remélem, hogy a munkaviszony megszüntetésével járó papírjaimat egyáltalán megkapom! Ugyanakkor remélem nem jön közbe semmi a családban, amire hirtelen fizetni kellene, mert ez lehetetlen lesz. Nos ez a bánásmód 39 év munkaviszony után egy olyan emberrel szemben, aki nem kérte sem a tüdőgyulladásából eredeztethető oxigénhiányos állapotából, sem a rosszindulatú daganatból fakadó munkaképesség vesztését. Reménykedem abban, hogy Én voltam az utolsó, akivel így bántak a hivatali ügyintézők és megpróbálok mások segítségével élni addig, míg az első járadékomat postára adják!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése