2010. november 12., péntek

Időmilliomos

Mostanában sok szabadidővel rendelkezem, ezért pár szót tudok vesztegetni méla blogomra. Általában éjszaka dolgozom, ezért éjjeli bagolyként sokat gondolkozom a jövőről. Gondolom vagyunk így páran! Éjszakáim filmnézéssel teltek, ami haszontalan elfoglaltság, ezért gondoltam unalmamban készítek weboldalt, fórumot és írogatok a blogomba. Családi oldalnak készült tulajdonképpen, ezért a családról írok először. Nejemmel már nem leszünk fiatalabbak, de gyermekeink nőnek, okosodnak és tapasztalatokkal gazdagabbak. Nincs családi gondunk, éljük mindennapjainkat és füstölgünk a mindennapok nehézségein. A nyár is úgy telt el, mint a tavalyi, egyhangúan. Sajnos anyagi lehetőségeink nem teszik lehetővé a hosszú és tartalmas nyaralásokat, ezért be kell érnünk, hazai vizeinkkel. Legtöbbször a Balaton a célpontunk, de most már kicsit uncsi, bár tudom, sokan örülnének, ha egyáltalán eljutnának addig. Egészségügyileg rendben vagyunk, tanulás terén gyerekeink a maximálisat nyújtják és igazán nincs okunk panaszra. Szeretnénk Mi is jobban élni, gondtalanabbul, de úgy gondoljuk, egyenlőre semmi esély a gondtalanabb életre. majd képeket is töltök fel, ha meg tudom oldani! Egyenlőre fogalmam sincs, miként kell feltölteni, de fejlődőképes vagyok és próbálkozom! Sok blogot olvastam már, de úgy érzem a többiekhez képest Én sehol sem vagyok. Csak Én lennék ennyire béna? No most mennem kell, de ígérem, hamarosan visszajövök és tessék ezt fenyegetésnek venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése