2011. január 14., péntek

Felmondás

Vasárnap délelőtt dolgoztam 24 órás telepőri szolgálatban, mikor délelőtti órákban meglátogatott a főnököm! Na de jó-gondoltam, hiszen vártam a fizetésemet. Ekkor Ő megkérdezte, hogy mit akarok előbb tudni? A jó hírt vagy a rosszat. Mondtam neki, hogy kezdje a rosszal. Erre Ő: Felmondok Neked január 31-i hatállyal!
Aztán miért? kérdeztem. Nem jól dolgoztam? Nem erről van szó, hanem az a helyzet, hogy van egy nyugdíjas katonatiszt ismerősöm, aki munkát keres és úgy gondoltam, felveszem a helyedre! Hát ez csak vicc-gondoltam és megkérdeztem a főnökömet, hogy talán nincs megelégedve a munkámmal? De meg vagyok és semmi bajom Veled, csak kell a barátomnak a hely! Hát mit ne mondjak, köpni-nyelni nem tudtam. Nekem ott van az öt gyerek,akit el kell tartani, Ő meg felvesz a helyemre egy nyugdíjast, akinek van 130.000 Ft nyugdíja. Ez a világ járja mostanság. Mondtam neki, hogy rendben van és remélem, hogy egyszer visszakapja az élettől, amit most Velem művelt! Este, mikor ment haza az üzem igazgatója, megkérdezte, hogy miért jött a főnököm?! Én elmondtam neki, hogy miért, erre Ő: Fel a fejjel, majdcsak talál valami munkát! Kérdeztem Tőle, hogy nem tudna szólni az érdekemben? Erre azt felelte, hogy nagyon jól cselekedett a főnököm, mert Ő válogathatja meg a munkatársait! Hát ennyit a kizsákmányolásról és a kapitalizmusról! Remélem Őket is utoléri a végzetük, hamarabb, mint gondolnák. Egyszerűen nem hiszem el, hogy ilyet akartunk Mi 20 évvel ezelőtt. Dühös vagyok és tehetetlen, de nem adom fel és ha tehetem minden nap imádkozom, hogy elérje Őket Isten haragja! Nem hiszem el, hogy Isten engedi az ilyen szemét embereket érvényesülni!? Nem vagyok bosszúálló, de nagyon remélem, hogy kemény leckét kapnak még az élettől!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése